Wednesday, December 3, 2008

jamuan makan2.....

seawl pg aku dah bgn...cm biasa rutin aku bc paper kosmo,paper kegemaran aku...ntah cmner aku leh terpikat ngn kosmo aku sndiri xtau hehehe....kul 3 ptg aku da kls ngn kwn arab aku abduh...hbs kls men bola maaa..rindu ngat kt bola dh lama xsepak2 n tendang2 dia hehehe....lps mgrib aku ke markaz,kwn aku imang n duang bt jamuan mkn2 sikit sempena kejayaan diaorg dlm imtihan dan akan bertolak blk ke mlysia pd 6 hrbln nnt...rezki dia blk awl wlupun kami dtg samer huhuhu aku?iAllah thn dpn...rmi gak ler yg dtg jamuan tu da la dlm 50 org kot biasa ler dua2 exco....

hbs mkn aku ke rumah nizam utk menyiapkan rutin harian aku cm biasa ler kelas xhbs2 hehehe...mlm ni kls usul fikh lak byk mnder yg aku dpt dr madah ni....hbs kls terus je blk,kpla dah pusing maaa aper lg xda mnder len yg aku nmpk katil jer........tidooooooooo

No comments: