Tuesday, December 2, 2008

mesin basuh

awl2 pg lps slt subuh aku mula bt bahas...byk jugak yg perlu aku bt 10 muka surat semuanyer hehehe....pg ni aku hny berjaya bt dlm 8 muka xlrt dah nk tulis lenguh dah tgn2,

lps tu aku ke kls ngn member aku abg halim,hrni da 2 kls addakhil ngn attabsyir...ptg aku rht2 kt umah ajer mls la nk kuar sjuk2 ni lgpun xda aper2 aktiviti yg harus aku lakukan kt luar saner..mlm lps slt isyak aku ajak kwn2 rumah p ambik mesin basuh kt umah fikri,kami beli dgn hrga 90 junaih..bwk blk umah,akulah org pertama yg merasmikan memngdg da pkaian aku yg msh berendam dlm baldi so da mesin aper lg manfaatkanlah kan2......hehehe

kul 10mlm mata aku dh lali,xleh diperthnkan wlupun game bola tgh rnck antara liverpool vs west ham....tdo lg pntg tarik jer saratoga aper lg zzzzzzzzzz.............

No comments: